بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲

 

مجموعه تخصصی آسمان آبی ارائه دهنده بروز ترین خدمات مهندسی در صنعت ساختمان

 

طبق روال سال های گذشته ، هر سال در تابستان نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران برگزار می شود که می توان گفت بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی ساختمان سازی و گرایشات مرتبط در سطح کشور ایران است .

این نمایشگاه معمولا ۴ روزه بوده و اکثر کارخانه ها ، تولیدی ها ، وارد کننده ها و سایر صنوف و شرکت های مرتبط به ساختمان در آن حضور می یابند و به عرضه محصولات و خدمات خود می پردازند .

یکی از بهترین راه های اطلاع از آخرین اخبار تکنولوژی و متریال مورد استفاده در هر صنعتی ، حضور در نمایشگاه تخصصی آن رشته است .

به مانند نمایشگاه های دیگر یکی از مزایای این نمایشگاه ارتباط مستقیم و بی واسطه با عرضه کنندگان محصولات و خدمات می باشد ، با این شرایط خریدار می تواند هر سوالی که دارد به صورت چهره به چهره از مسولان شرکت بپرسد و پاسخ بگیرد .

اگر بخواهیم کاستی های نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲ را بیان کنیم ، موردی است که اکثر افرادی که تجربه نمایشگاه های گذشته و یا نمایشگاه های بین المللی خارج از کشور را برایشان مشهود ایت .

نکته ای که وجود دارد این است که این نمایشگاه با خود کلمه بین المللی را یدک می کشد اما با حضور در این نمایشگاه متوجه می شویم که بخش بین الملل آن بسیار کمرنگ است و اکثر غرفه های شرکت کننده در آن از کشور ایران هستند .

همین امر باعث شده تا این نمایشگاه نسبت به سال های قبل تغییر چندانی نداشته باشد ، یعنی اگر شخصی در سال گذشته به صورت موشکافانه ، در یک رشته تخصصی نمایشگاه را ارزیابی می کرد ، به احتمال زیاد امسال تغییر چندانی را با سال پیش احساس نمی کرد .

این امر لزوم حضور شرکت های قدر بین المللی را نشان می دهد که خود به خود هم باعث رقابت و ارتقای شرکت های داخلی می شدند و هم چنین محصولات و خدمات روز دنیا را ارائه می دادند .

ما در این نمایشگاه دو کار را انجام دادیم : اول با شرکت های مد نظر و مرتبط با کار های خودمان مذاکراتی رو پیرامون همکاری هایمان انجام دادیم و دوم یک گشت کامل در کل مجموعه نمایشگاه زدیم .

در ادامه چند عکس و فیلم از گشت نمایشگاهیمون خواهیم گذاشت .

نمای سنگ دیوار

پرده آب

سقف ضد آب